Reklamace

Vrácení zdarma!

Chcete vrátit postel nebo jiný výrobek? Na vrácení máte 30 dní. Pokud postel nebo jiný výrobek z naší nabídky nesplní vaše očekávání, můžete nám je odeslat zpět. Vrátíme vám všechny peníze a zajistíme kurýra pro vyzvednutí produktů. V případě postelí uschovejte originální obal, protože jejich příprava k odeslání bez originálního obalu může být obtížná a nezaručujeme, že kurýr bude moci zásilku převzít. Naše krabice mají rozměry vhodné pro zásilky.

Zásilka je poškozená.

Stává se to velmi zřídka, ale pokud je váš balík poškozen, rozbalte jej, zkontrolujte, které prvky jsou poškozené (jejich názvy najdete v pokynech na treetale.cz/m), poškozené prvky vyfotografujte a zašlete je nám. My vám zdarma zašleme nové díly co nejdříve, abyste se mohli těšit z nové postele :).

PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu předložením příslušného prohlášení do 30 dnů. Ke splnění této lhůty stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím.
  2. Spotřebitel může sepsat prohlášení sám nebo využít formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy, který je dostupný na webových stránkách internetového obchodu.
  3. Lhůta 30 dnů se počítá ode dne dodání zboží nebo – v případě smlouvy o poskytování služeb – ode dne jejího uzavření.
  4. Po obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy prodávající zašle na e-mailovou adresu spotřebitele potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
  5. Právo na odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je vyloučeno v těchto případech:
    1. poskytování služeb, pokud prodávající plně vykonal službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby prodávajícím ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
    2. u smlouvy, u níž cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, nad nimiž nemá prodávající kontrolu a k nimž může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    3. u smlouvy, ve které je předmětem služby neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    4. u smlouvy, ve které je předmětem služby zboží dodané v uzavřeném obalu, které po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    5. u smlouvy, jejímž předmětem služby je zboží, které je po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeno s jinými věcmi;
  6. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neplatnou. To, co si strany poskytly, se vrací beze změny, ledaže by změna byla nutná v rámci běžného obchodního styku, zejména pro zjištění povahy, vlastností a fungování věci. Zboží by mělo být vráceno okamžitě, nejpozději do 30 dnů. Zakoupené zboží je třeba vrátit na adresu prodávajícího.
  7. Prodávající neprodleně, a nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy spotřebiteli vrátí všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání zboží. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel nebude souhlasit s jiným způsobem vrácení a toto vrácení nebude pro spotřebitele znamenat žádné náklady. Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od spotřebitele až do obdržení věci zpět nebo do doby, než spotřebitel předloží doklad o jejím vrácení, podle toho, která událost nastane dříve, pokud prodávající nenabídl, že si věc od spotřebitele vyzvedne sám.
  8. Je-li spotřebitelem zvolená forma dodání zboží odlišná od nejlevnějšího obvyklého způsobu dodání nabízeného prodávajícím, není prodávající povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, které mu tím vznikly.
  9. Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení zboží, ledaže prodávající souhlasil s tím, že tyto náklady ponese.

 

REKLAMACE

  1. Prodávající se zavazuje dodat zboží bez vad.
  2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, který je spotřebitelem, z titulu záruky za vady za podmínek uvedených v čl. 556 – 576 občanského zákoníku. Ve vztahu k zákazníkům, kteří jsou podnikateli, je záruka vyloučena.
  3. Stížnosti zasílejte na adresu: SELECTWOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kunickiego 16, 95-200 Pabianice, Polsko nebo na e-mailovou adresu: complaints@treetale.eu.
  4. Pro posouzení reklamace by měl zákazník zaslat nebo doručit reklamované zboží, pokud je to možné, s přiložením dokladu o koupi. Zboží by mělo být doručeno nebo zasláno na adresu uvedenou v bodě 3.
  5. Prodávající se zavazuje každou reklamaci posoudit do 30 dnů.
  6. V případě nedostatků reklamace vyzve prodávající zákazníka k jejímu doplnění v potřebném rozsahu, a to neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne obdržení žádosti zákazníkem.

 

MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ A VYMÁHÁNÍ STÍŽNOSTÍ

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, má mimo jiné následující možnosti využití mimosoudních způsobů vyřizování stížností a vymáhání reklamací:
    1. má právo obrátit se na stálý smírný spotřebitelský soud působící při obchodní inspekci s žádostí o řešení sporu ohledně uzavřené kupní smlouvy;
    2. má právo obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce se žádostí o zahájení mediačního řízení ve věci smírného řešení sporu mezi zákazníkem a prodávajícím;
    3. může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, a to i s využitím podpory okresního (obecního) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele (včetně Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství poskytuje Federace spotřebitelů na bezplatné lince spotřebitelské pomoci +48 800 007 707 a Polské sdružení spotřebitelů na e-mailové adrese porady@dlakonsumentow.pl.
    4. může podat svou stížnost prostřednictvím evropské platformy ODR dostupné na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

KONTAKT

Selectwood Sp. z o.o.

E-mail: complaints@treetale.eu

Adresa: Kunickiego 16, 95-200 Pabianice, Polsko

No products in the cart.

Lost Your password?